تعداد بازدید: ٨١٥٠
 

اطلاعیه شماره 2 ثبت نام پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401

کد اطلاعیه: ٧٤٥٧
تاریخ انتشار: ١٥ شهریور ١٤٠١ ساعت ٩:٤

 

دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه شهرکرد در دو مرحله ثبت نام اینترنتی (بصورت غیر حضوری) و تحویل مدارک (بصورت حضوری) انجام خواهد شد. لازم به ذكراست كه فعلا ثبت نام اینترنتی در حال انجام می‌باشد و زمان و روند مرحله دوم ثبت نام كه همان تحویل مدارك به صورت حضوری است در اطلاعیه‌ بعدی اعلام خواهد شد.

ثبت نام اینترنتی (مرحله اول ثبت نام):

این نوع ثبت نام از روزسه شنبه مورخ 1401/06/15 از ساعت 8 صبح از طریق سایت دانشگاه شهرکرد به آدرس www.sku.ac.ir آغاز می‌گردد و تا پایان روز جمعه مورخ 18/06/1401 ادامه خواهد داشت. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، قبلاً، اسکن مدارک مورد نیاز به شرح ذیل تهیه شده باشند.​

 

مدارک لازم:

1-اسكن تصویر شناسنامه از تمام صفحات آن

2- اسكن تصویر پشت و روی كارت ملی

3- اسكن مدرك كارشناسی، فارغ التحصیل حداكثر تا تاریخ 1401/06/31 (داوطلبانی كه دارای مدرك كاردانی می باشند اسكن مدرك كاردانی نیز نیاز می باشد)

پذیرفته شدگانی كه به دلایلی قادر به ارائه مدرك كارشناسی نمی­باشند لازم است گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرك كارشناسی با محتوای فرم معدل مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش را به جای مدرك كارشناسی اسكن نمایند. این فرم را میتوانید از این لینک دریافت نمائید.​

4- پذیرفته شدگانی كه با استفاده از امتیاز رتبه اولی پذیرفته شده اند لازم است فرم مربوطه را از اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش دریافت، تكمیل و اسكن نمایند.

5- اسكن موافقت كتبی و بدون قید شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش محل تعهد و خدمت و همچنین برای سایر كارمندان دولت

6- زمان و روند ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع كارشناسی ارشد ناپیوسته1401 متعاقباً اعلام خواهد شد.

7- اسكن تصویر مدرك نظام وظیفه(برای برادران)

  • اسكن كارت پایان خدمت یا كارت معافیت

دانشجویانی كه از معافیت تحصیلی دانشجویی استفاده می كنند لازم است قبل از ثبت نام با پرینت كارنامه قبولی به یكی از دفاتر پلیس 10+ نزدیك محل سكونت خود مراجعه و جهت اخذ معافیت تحصیلی ثبت نام نمایند و رسید اولیه ثبت نام معافیت تحصیلی اخذ شده از دفاتر پلیس 10+ كه در آن جمله (تایید اولیه شرایط مشمول ) قید شده باشد را اسكن نمایند.  

لطفا جهت پاسخگویی به سوالات خود در خصوص نظام وظیفه با شماره تلفن ۰۳۸۳۲۳۲۱۶۴۵ تماس حاصل نمایید.

ثبت نام اینترنتی: شامل مراحل زیر است:

1- دریافت شناسه کاربری و رمز عبور از طریق لینک​

http://sess.sku.ac.ir/sess/Script/spcLogin.aspx

2- ورود به سامانه sess (سامانه آموزشی دانشگاه شهرکرد) از طریق لینک https://sess.sku.ac.ir/ و درج شناسه کاربری وکلمه عبور و تایید آن.

3- تکمیل صفحه اطلاعات پایه، لازم به ذکر است که در انتهای این صفحه دریافت و درج کد رهگیری از سامانه استعلام مدارک تحصیلی قبلی با ورود به لینک https://estelam.msrt.ir ضروری است.

4- تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آن ها:

پس از تکمیل هر فرم و انتخاب گزینه "ذخیره و ارسال" وارد فرم بعدی خواهید شد. بدیهی است که تکمیل هر یک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد.آخرین فرم از این مرحله، فرم ارسال مدارک است که لازم است اسکن مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید. پس از انتخاب گزینه "ذخیره و ارسال" فرم از دسترس شما خارج خواهد شد و امکان تغییر در آن را نخواهید داشت. بنابراین در تکمیل فرم ها دقت لازم را به عمل آورید. تمام وضعیت ها به جز فرم "تایید کارشناسان" باید کامل شده باشد. بعد از تكمیل فرم ارسال مدارك وارد فرم تایید کارشناسان شده و تنها گزینه "ذخیره و ارسال" را انتخاب تا وضعیت فرم به صورت "ارجاع" مشاهده شود. بعد از این مرحله منتظر باشید تا فرم "تایید کارشناسان" از شکل ارجاع به وضعیت کامل درآید. سپس می‌توانید پس از انتخاب واحد، درس های خود را مشاهده و با کلیک روی هر کدام وارد کلاس شوید. انتخاب واحد نیمسال اول پس ازتایید صحت مدارک و اتمام مرحله دوم ثبت نام، انجام خواهد شد. (زمان شروع كلاس‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد).

 

تذکرات مهم:
- اختصاص شماره دانشجویی به منزله پذیرش قطعی شما در دانشگاه نیست. پذیرش قطعی پس از تحویل اصل مدارک(که متعاقباً در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد) و تایید صحت مدارک و اتمام مرحله دوم ثبت نام خواهد بود. 
- چنانچه مدارک بارگذاری شده با اصل مدارک تحویل داده شده با هم تطابق نداشته باشد پذیرش شما کان لم یکن تلقی می شود. بنابراین در انجام مراحل ثبت نام دقت کامل به عمل آید. 
- پیگیری وصول تاییدیه تحصیلی مدرك مقاطع قبلی تا قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 برعهده دانشجواست درصورت عدم وصول تاییدیه تحصیلی، مجاز به انتخاب واحد نیمسال دوم نخواهید بود.
- دانشجویان دوره روزانه در حال تحصیل در دوره روزانه در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در صورت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 و در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه شماره 1 راهنمای شرکت در آزمون، (و نداشتن مشكل نظام وظیفه برای برادران) می بایست تا پایان مهلت مقرر ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401، (تاریخ 1400/11/30) از تحصیل انصراف قطعی حاصل می نمودند. این داوطلبان لازم است در زمان ثبت نام حضوری فرم انصراف قطعی از دانشگاه قبلی را به این دانشگاه ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم انصراف قطعی در زمان مقرر و قبولی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401، قبولی آنان در آزمون لغو و هیچ گونه اقدامی نسبت به ثبت نام آنان امکان پذیر نمی باشد.
دانشجویان در حال تحصیل دوره های غیر روزانه (شهریه پرداز) از قبیل شبانه، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی در مقطع كارشناسی ارشد ناپیوسته (مشروط به نداشتن مشكل نظام وظیفه برای برادران) می بایست در زمان ثبت نام حضوری فرم انصراف قطعی از دانشگاه قبلی را به این دانشگاه ارائه نمایند.
در صورت وجود هرگونه مشكل در فرآیند ثبت نام می­توانید با كارشناسان مربوطه: 03832324629-03832321623 و (8- 032324401  داخلی 2294)تماس حاصل نمایید.

 

شهرکرد- بلوار رهبر- دانشگاه شهرکرد
03832324401 تا 03832324407
8818634141