به نام خدا
اطلاعیه شماره 2 ثبت نام پذیرفته شدگان دوره ارشد و دكتري تخصصي سال 1403
دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه شهرکرد در دو مرحله ثبت نام اینترنتی (بصورت غیرحضوری) و تحويل مدارک (بصورت حضوري) انجام خواهد شد. لازم به ذكر است كه ثبت نام اينترنتي از تاریخ 19/06/1403 لغایت 25/06/1403 بر اساس فرایند مندرج در این اطلاعیه انجام خواهد شد و مرحله دوم ثبت نام كه همان تحويل مدارك به صورت حضوري است در اطلاعيه بعدي ( اواخر هفته جاری) اعلام خواهد شد.
فرایند ثبت نام اینترنتی(مرحله اول ثبت نام):
ثبت نام اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 19/06/1403 از ساعت 8 صبح از طریق وب سایت دانشگاه شهرکرد آغاز و تا پایان روز یکشنبه مورخ 25/06/1403 ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است داوطلب بایستی اسکن اصل مدارک مورد نیاز را بر اساس اطلاعیه شماره 1 (مندرج در وب سایت دانشگاه به آدرس www.sku.ac.ir ) آماده و بر اساس فرایند مندرج در این اطلاعیه، در سامانه ثبت نام بارگذاری نماید.
ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:
1- دریافت شناسه کاربری و رمز عبور از طریق لینک http://sess.sku.ac.ir/sess/Script/spcLogin.aspx
2- ورود به سامانه sess (سامانه آموزشی دانشگاه شهرکرد) از طریق لینک http://sess.sku.ac.ir و درج شناسه کاربری و کلمه عبور و تایید آن.
3- تکمیل صفحه اطلاعات پایه
تذکر: لازم به ذکر است که در انتهاي اين صفحه دریافت و درج کد رهگیری از سامانه استعلام مدارک تحصیلی قبلی با ورود به لینک https://estelam.msrt.ir ضروری است.
4- تکمیل تمام فرم های ثبت نام و تایید آنها: (دریافت فایل راهنما)
پس از تکمیل هر فرم و انتخاب گزینه "ذخیره و ارسال" وارد فرم بعدی خواهید شد. بدیهی است که تکمیل هر یک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد. آخرین فرم از این مرحله، فرم ارسال مدارک است که لازم است اسکن مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید. پس از انتخاب گزينه "ذخيره و ارسال"، فرم از دسترس شما خارج خواهد شد و امکان تغییر در آن را نخواهید داشت. بنابراین در تکمیل فرم ها دقت لازم را به عمل آورید. تمام وضعیت ها به جز فرم "تایید کارشناسان" باید کامل شده باشد. بعد از تكميل فرم ارسال مدارك، وارد فرم تایید کارشناسان شده و تنها گزینه "ذخیره و ارسال" را انتخاب تا وضعیت فرم به صورت "ارجاع" مشاهده شود. بعد از این مرحله منتظر باشید تا فرم "تایید کارشناسان" از شکل ارجاع به وضعیت کامل درآید.
تذکرات مهم:
1- پذيرفته شدگاني كه از معافيت تحصيلي استفاده میکنند لازم است به جای مدرک فارغالتحصیلی، نامه ابطال معافيت تحصيلي اخذ شده از دانشگاه مقطع قبلی را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمايند.
2- اسکن موافقت كتبي و بدون قيد شرط براي فارغ التحصيلان رشته هاي دبيري از اداره آموزش و پرورش محل تعهد و خدمت و همچنين براي ساير كارمندان دولت الزامی است.
3- اسکن مدرك نظام وظيفه براي برادران (كارت پايان خدمت يا كارت معافيت) الزامی است.
پذیرفته شدگانی كه از معافيت تحصيلي استفاده ميكنند لازم است قبل از ثبت نام با پرينت كارنامه قبولي به يكي از دفاتر پليس 10+ نزديك محل سكونت خود مراجعه و جهت اخذ معافيت تحصيلي ثبت نام كه در آن جمله تاييد اوليه شرايط مشمول قيد شده باشد، اقدام نموده و در زمان ثبت نام حضوری، تحویل دهند.
4- زمان و روند ثبت نام پذيرفته شدگان بدون آزمون 1403 متعاقباً اعلام خواهد شد.
5- اختصاص شماره دانشجویی به منزله پذیرش قطعی شما دردانشگاه نیست. پذیرش قطعی پس از تحويل اصل مدارک (که متعاقباً در اطلاعیه بعدی در وب سایت دانشگاه اعلام خواهد شد) وتایید صحت مدارک و اتمام مرحله دوم ثبت نام خواهد بود.
6- چنانچه مدارک بارگذاری شده با اصل مدارک تحويل داده شده با هم تطابق نداشته باشد پذیرش شما کان لم یکن تلقی می شود. بنابراین در انجام مراحل ثبت نام دقت کامل به عمل آید.
مجدداٌ تاکید میگردد برنامه زمان بندي و مراحل ثبت نام حضوری، متعاقباً در قالب اطلاعيه شماره 3 اعلام خواهد شد.