1- طرح های تحقیقاتی:دریافت پروپوزال طرح های پژوهشی کد الف، ب، ج، د، و (word , pdf ) اعضای هیئت علمی دانشکده مصوب در گروه های آموزشی مربوطه
2- کنترل و بازبینی فرمت پروپوزال طرح های پزوهشی و انطباق آن با فرمت دانشگاه
3- بررسی و تصویب پروپوزال طرح های پژوهشی (کد الف، ب، ج، د، و) در شورای دانشکده
4- ارسال پروپوزال طرح های پژوهشی مصوب در شورای دانشکده به معاونت پزوهشی دانشگاه
5- کنترل و بازبینی گزارش نهایی طرح های پزوهشی خاتمه یافته اعضای هیئت علمی دانشکده
6- بررسی و تصویب گزارش نهایی طرح های پزوهشی خاتمه یافته اعضای هیئت علمی دانشکده در شورای دانشکده
7- ارسال گزارش نهایی (راهنمای تهیه گزارش نهایی، نمونه جلد گالینگور، صفحه تأیید طرح) طرح های پزوهشی خاتمه یافته اعضای هیئت علمی دانشکده به معاونت پژوهشی دانشگاه
8- تکمیل فرم جدید تعهدنامه پایان نامه دانشجویان دانشکده دامپزشکی ضروری است.
ب- انتشار کتاب و جزوه درسی:
1- بررسی و داوری اولیه جزوه درسی و مطابقت آن با سر فصل درس مربوطه و نیز بررسی و داوری اولیه کتب تدوینی، تألیفی، تصنیفی و یا ترجمه شده توسط اعضا ی هیئت علمی دانشکده ارسالی از گروه آموزشی مربوطه
2- بررسی و تصویب کتاب و یا جزوه درسی در شورای دانشکده
3- ارسال کتاب و یا جزوه درسی به مرکز انتشارات دانشگاه
ج- سخنرانی های علمی:
1- برنامه ریزی، تهیه جدول زمانی و برگزاری جلسات سخنرانی در هفته پژوهش و در نهایت ارسال گواهی برگزاری سخنرانی ها به دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه
2- برنامه ریزی، تهیه جدول زمانی و برگزاری جلسات سخنرانی های علمی ماهیانه اعضا هیأت علمی دانشکده و ارسال گواهی برای سخنرانان
3- برنامه ریزی و برگزاری جلسات سخنرانی اعضا هیأت علمی دانشکده پس از بازگشت از فرصت های مطالعاتی و کنفرانس های علمی خارج از کشور وصدور گواهی ارائه سخنرانی جهت تسویه حساب آنان
د- هفته پژوهش:
1- برگزاری جلسات سخنرانی در هفته پژوهش (برنامه ریزی، تهیه جدول زمانی، برگزاری و در نهایت ارسال گواهی به دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه)
2- جمع آوری، بررسی، امتیاز دهی و نهایتأ ارسال مستندات مربوط به انتخاب عضو هیأت علمی پژوهشگر نمونه و دانشجوی پژوهشگر نمونه به دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه
ه- تشویقی مقالات:
1- جمع آوری مستندات علمی اعضاء هیأت علمی دانشکده به همراه فرم مربوطه (تکمیل شده توسط اعضاء هیأت علمی)، مطابقت آنها با یکدیگر و درنهایت ارسال به دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه جهت پرداخت تشویقی
و- فرصت مطالعاتی، شرکت در کنفرانس ها و کارگاه ها:
1- ارسال درخواست فرصت مطالعاتی اعضا هیأت علمی دانشکده پس از تصویب در شورای دانشکده به دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه
2- درخواست تمدید فرصت مطالعاتی اعضا هیأت علمی دانشکده با ارسال گزارش تمدید فرصت مطالعاتی
3- ارسال گزارش فرصت مطالعاتی اعضا هیأت علمی دانشکده پس از تصویب در شورای دانشکده به دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه
4- بررسی تقاضای شرکت در کنفرانس های علمی (فرم یک، فرم دو، فرم سه)
5- درخواست پرداخت هزینه های شرکت و ارائه مقاله در کنفرانس ها و همایش ها (فرم مربوطه)
6- درخواست پرداخت هزینه های شرکت در کارگاه ها (فرم مربوطه)
7- برنامه ریزی، تهیه جدول زمانی و برگزاری جلسات سخنرانی اعضا هیأت علمی دانشکده پس از بازگشت از فرصت های مطالعاتی و کنفرانس های علمی خارج از کشور و صدور گواهی ارائه سخنرانی جهت تسویه حساب آنان
|