وظایف دفتر ریاست
دفتر ریاست دانشگاه با هدف ایجاد هماهنگی و برنامهریزی برنامههای روزانه، هفتگی، ماهانه و . . . ریاست محترم دانشگاه فعالیت مینماید و از اهم فعالیتهای این دفتر میتوان به موارد ذیل اشاره نمود.
1ـ دریافت نامههایی که از واحدهای مختلف ارسال میگردد و لازم است به نظر ریاست دانشگاه برسد.
2ـ صدور نامههایی که متضمن نظرات و دستورات رئیس دانشگاه به واحدهای مختلف دانشگاه میباشد.
3ـ پیگیری و تعقیب دستورات رئیس دانشگاه، مصوبات هیأت رئیسه و مصوبات شورای دانشگاه.
4ـ ابلاغ مصوبات هیأت رئیسه و شورای دانشگاه به دوایر ذیربط.
5ـ جوابگویی و رسیدگی به مشکلاتی که ارباب رجوع با واحدهای مختلف دانشگاه پیدا میکند.
6ـ تنظیم زمان تشکیل جلسات و کمیسیونها و دعوت از افراد ذیربط.
7ـ تنظیم صورتجلسات و ابلاغ آن به واحدهای مربوطه.
8ـ تنظیم برنامههای ملاقاتهای دانشجویی، کارکنان واعضای محترم هیأت علمی با ریاست محترم دانشگاه.
9ـ جمع آوری اطلاعات و اخبار مربوط به اقدامات و فعالیتهای دانشگاه و انعکاس آنها از طریق وسایل ارتباط جمعی و مطبوعات به منظور آگاهی مردم از پیشرفت ونتایج فعالیتهای دانشگاه.
10ـ نظارت بر فعالیت واحدهای تحت پوشش.
11ـ پیگیری مکاتبات مربوط به دبیرخانه هیأت نظارت بر تشکلهای دانشجویی دانشگاه.
|