Home   /   Contact us

فارسی   /   Mobile

Sunday 6 October 2024




sadegh mirahmadi

Assistant Professor

Islamic Sciences

Faculty Of Letters and Humanities

Tel:

s.mirahmadi84@gmail.com

Click to view the complete profile


Research Interest

Academic Resume
   Phd, , University of Isfahan, Iran، Graduation Date: 2015
   Bachelor, , , Iran، Graduation Date: 2007
   Master, , University of Isfahan, Iran، Graduation Date: 2009

Publications
Research Journal
1. SADEGH MIRAHMADI, The Virtue of Open-Mindedness and Ways to Cultivate It ,
٢. صادق میراحمدی, چيستي فضيلت گشودگي ذهني و راهاي پرورش آن , آماده برای انتشار
3. , Investigation and criticism of the structure of intellectual virtue in Zagzebski's virtue-oriented epistemology ,
4. , Investigating the feasibility of using rational virtues in doctors when facing newly emerging diseases (Covid 19 case study) ,
5. , The relationship between virtue ethics and virtue epistemology ,
6. , Moral virtues and good life in the era of the Corona virus (Covid-19) ,
7. , Examining the importance of intellectual virtues in education and how to acquire them ,
8. , Investigating why and how to teach intellectual virtue in the lesson of logic ,
9. , What is intellectual humility and ways to cultivate it ,
10. , Intellectual virtue, critical thinking and educational ideals ,
١١. , فضیلت فکری، تفکر انتقادی و آرمانهای آموزشی ,
١٢. , چيستي فروتني فکري و را ه هاي پرورش آن ,
١٣. , بررسي چرايي و چگونگي آموزش فضيلت فکري در درس منطق ,
١٤. صادق میراحمدی , بررسی اهمیت فضایل فکری در آموزش و چگونگی اکتساب آنها ,
١٥. صادق میراحمدی , فضیلت های اخلاقی و زندگی خوب در عصر کرونا ویروس(کویید 19) ,
١٦. , بررسی امکانسنجی کاربرد فضایل عقلانی در پزشکان در زمان مواجهه با بیماری های نوپدید(مطالعه موردی کووید 19) ,
١٧. صادق میراحمدی, بررسی و نقد ساختار فضیلت فکری در معرفت شناسی فضیلت محور زاگزبسکی ,
١٨. صادق میراحمدی و سعید بینای مطلق, مسئله ارتباط فضایل از نظر افلاطون ,
١٩. صادق میراحمدی, رابطه بین فضیلت اخلاقی و عقلانی از نظر فارابی و زاگزبسکی ,
٢٠. صادق میراحمدی, بررسی تفکیک فضایل به دو قسم اخلاقی و عقلانی از نظر فارابی و زاگزبسکی ,
٢١. صادق میراحمدی و مهدی دهباشی, تمایز فضیلت از مهارت از نظر زاگزبسکی ,
Promotion Journal
22. , Comparative study of the relationship of virtue according to Sousa and Farabi ,
٢٣. صادق میراحمدی و محمد علی نظری سرمازه, بررسي تطبيقي رابطه فضيلت از نظر سوسا و فارابي ,
٢٤. , بررسي تطبيقي فضيلت از نظر ابن مسکويه و زاگزبسکي ,
٢٥. صادق میراحمدی و سید مجتبی جلالی, رابطه اخلاق فضیلت و معرفت شناسی فضیلت ,
٢٦. صادق میراحمدی، ولی الله نصیری، خسرو نجفی, رابطه اخلاق فضیلت و ورزش و تاثیر آن بر سبک زندگی دینی ,
٢٧. , رابطه قوای ذهنی و فضایل فکری در معرفت شناسی فضیلت ,
٢٨. صادق میراحمدی و سعید صفی, بررسی آموزه افلاطون و سوفسطائیان درباره ی فضیلت , مجله پژوهشنامه علمی تخصصی فرهنگ و معارف اسلامی
٢٩. صادق میراحمدی, تاملی درباره چیستی هنر از نظر هیدگر , مجله پژوهش در هنر و علوم انسانی ص 23-32 سال 1398
٣٠. صادق میراحمدی, تاملی درباره نظریه علم فخر رازی , مجله پژوهش در علوم انسانی و مطالعات بین رشته ای جلد دوم ص 151-160
٣١. سید مجتبی جلالی و صادق میراحمدی, وحدت یا تعدد معجزه در سیره پیامبر ص از دیدگاه شهید مطهری , مجله پژوهش در علوم انسانی و مطالعات بین رشته ای
٣٢. صادق میراحمدی و سعید بینای مطلق, پیوند معرفت و فضیلت در فلسفه افلاطون ,
٣٣. صادق میراحمدی, مسئله ارتباط فضایل از نظر فارابی ,
International Conference
٣٤. صادق میراحمدی, بررسی شجاعت اخلاقی و عقلانی پزشکان در مواجه با بیماری کرونا ,
National Conference
٣٥. صادق میراحمدی, درآمدي بر شعر آييني در مجموعه اشعار گلبانگ بختياري ,
٣٦. صادق میراحمدی, درامدي بر آداب اخلاقي سخن گفتن ,
٣٧. صادق میراحمدی، فاطمه خسروی, آيين رازداني در مثنوي معنوي (با تاکيد بر استداعاي مرد جوان از حضرت موسي (ع) براي آموختن زبان حيوانات) ,
٣٨. صادق میراحمدی، فاطمه خسروی, درنگي بر شعر آييني داراب رئيسي در مجموعه اشعار آواي ايل ,
٣٩. , A comparative study of virtue according to Ibn Moskawieh and Zagzebeski ,
٤٠. مالک حسنی، صادق میراحمدی, درامدی بر جایگاه عقلانیت در مشاوره از نگاه آیات و روایات ,
٤١. صادق میراحمدی، مالک حسنی, درامدی بر فضایل اخلاقی در قرآن کریم ,
٤٢. صادق میراحمدی, رابطه دین و اخلاق از نظر زاگزبسکی ,
٤٣. صادق میراحمدی, انعکاس فضایل در شاهنامه فردوسی ,



Books



Honors









All rights belong to Shahrekord University